Teslimat

  • Ürünü Sipariş Verdim ne zaman gönderiyorsunuz?

    Ürünlerimiz Sipariş yoğunluğuna göre 1-2 iş günü içinde kargo’ya teslim edilmektedir

  • Kargo Ücreti Ödeyecekmiyim?

    xDrive’da tüm ürünlerimiz Ücretsiz Kargo’dur.

Garanti

İptal, İade, Değişim

  • Farkında olmadan yanlış koltuğu sipariş ettim, siparişimi nasıl iptal edebilirim?

    Sipariş iptalleriniz için tam adınız ve sipariş numaranız ile info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin. Kampanya kodu ile alınan ürünler hariçtir.

  • Sipariş ettiğim koltuk geldi, ancak geri iade etmek istiyorum ?

    14 gün iade politikamız var; bu, satın aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde koltuğu bize geri getirebilir/gönderebilirsiniz ve nakliye ücretleri tarafınızdan kesilerek geri ödeme alacağınız anlamına gelir. Ayrıntılı bilgi için iade kısmına bakınız

  • Bayiime ulaşmada bir sorun yaşıyorum, ne yapmalıyım?

    Bayinize veya Garanti departmanınıza erişemiyorsanız, lütfen info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin .

  • Koltuğumu iade etmek istiyorum, kiminle irtibat kurmam gerekiyor?

    Koltuğunuzu iade etmek istiyorsanız, lütfen info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin.

  • xDrive iade Politikası nedir?

    xDrive web sitemizden satın alınan sandalyelerin iade edilebileceği 14 günlük bir süre sunuyor. Sandalyenizi orijinal ambalajında xDrive üretim tesisi depolarına geri göndermeniz gerekecektir.

Ürün, Yedek Parça

  • Bel ve boyun yastıkları koltuklar ile birlikte mi veriliyor

    Dahili Bel desteği Olan Modellerimiz (Bora - Göktürk - Anka) hariç, Atak , Altay, 1453 Serilerinde koltuk ile birlikte gönderilmektedir. Anka modelimizde sadece boyunluk vardır.

  • Oyuncu Koltuğum için ek parçalar nasıl satın alırım?

    Parça alımları için lütfen web sitemizdeki Sandalye Parçaları bölümünü inceleyin. Aradığınız parçayı görmüyorsanız, aradığınız ile sandalye modelinizle info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin .

  • Web sitesinde listelenmeyen renkte bir koltuk satın alabilir miyim?

    Şu anda, xDrive her modelin belirtilen renginde üretim yapmaktadır, Farklı Renkte Ürün İsterseniz Özel Üretime girer ve +100 TL Fark Alınır,
    Toplu Siparişlerde özelleştirme mümkündür. Lütfen info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin.

  • İstediğim oyuncu koltuğu stokta değil, stokta ne zaman geri geleceğini nasıl öğrenebilirim?

    Üretim Tesisimizi arayarak yada info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz.

  • Halen stokta olmayan bir oyuncu koltuğu sipariş etmek için bir yol var mı ?

    Şu anda stokta olmayan sandalyeler için sipariş alamıyoruz.

  • Halen stokta olmayan bir oyuncu koltuğu sipariş etmek için bir yol var mı ?

    Şu anda stokta olmayan sandalyeler için sipariş alamıyoruz.

  • Hangi oyuncu koltuğunun benim için en iyi olacağına nasıl karar vereceğim?

    Alışveriş Rehberimiz sandalyelerimiz hakkında geniş bir bilgi yelpazesi sunmaktadır, ancak yine de emin değilseniz, Boy ve Kilo bilgilerinizi içeren bir mail ile info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta gönderin .

  • xDrive Oyuncu Koltuğunuzu nerede deneyebilirim?

    xDrive Oyuncu Koltuğunuzu denemek için nerede olduğumuz hakkında bilgi için web sitemizdeki iletişim kısmına bakın. Ayrıca, çeşitli etkinliklerin çoğuna gidiyoruz ve sandalyelerimizin çoğunu bizimle birlikte getiriyoruz, takipte kalın...

Sponsorluk

  • xdrive tarafından desteklenmek hakkında konuşmak için kime ihtiyacım var?

    Tüm sponsorluk soruları için, info@xdrive.com.tr adresine. topluluğunuz hakkında bilgi içeren bir e-posta gönderin

  • Birisi Sponsor Olmak İstendiğinde xdrive ne arar?

    Her zaman, her birine ayrı ayrı bakmayı, vakaya göre incelemeyi amaçlıyoruz. Etkileyici programımızın bir parçası haline gelmek isteyen içerik oluşturanlar için genellikle 100.000'in üzerinde bir Twitch veya 300.000'in üzerinde bir YouTube abone sayısı talep ediyoruz.

Ödeme

  • Siparişimi iptal ettim geri ödememi nezaman ve nasıl geri alabilirim

  • ürünümü iade ettim geri ödememi nezaman ve nasıl geri alabilirim