Teslimat

  • Ürünü Sipariş Verdim ne zaman gönderiyorsunuz?

    Ürünlerimiz Sipariş yoğunluğuna göre 1-2 iş günü içinde kargo’ya teslim edilmektedir

  • Kargo Ücreti Ödeyecekmiyim?

    xDrive’da tüm ürünlerimiz Ücretsiz Kargo’dur.

  • "Ücretsiz Kargo" olarak görünüyor. Teslimat adresinin Kıbrıs olması durumunda ücretsiz kargo geçerli midir?

    Ücretsiz kargo seçeneği sadece Türkiye sınırları içerisindeki teslimat adresleri için geçerlidir

  • Durum tespit tutanağı nedir?

    Kargoyu teslim alan kişinin talebi üzerine onun nezaretinde hazırlanan içerik tespit belgesidir.

  • Durum tespit tutanağı ne işe yarar?

    Durum tespit tutanağı,ürünün teslimatında iade edebilmeniz için kargo görevlisine düzenletmeniz gereken evraktır. Ürününüzde eksik, arıza, kusur veya belirtilenden farklı bir durum olduğunda kargo görevlisine bu belgeyi hazırlatmalısınız.

  • Fatura adresi ile teslimat adresi farklı olabilir mi?

    Fatura adresinizi teslimat adresiyle aynı seçebilir veya farklı bir adres girebilirsiniz. Hesabım menüsündeki Adreslerim sayfasından adres bilgilerinizi güncelleyebilir veya yeni adres ekleyebilirsiniz. Sipariş verirken Adres Seçimi aşamasında Yeni Adres Ekle butonuna basıp yeni adres ekleyebilir veya kayıtlı adresleriniz arasından seçim yapabilirsiniz.

  • Geçerli kargo adresini nasıl değiştirebilirim?

    Mağaza siparişinizi onaylayana kadar teslimat adresini değiştirebilirsiniz. Sipariş verdiğiniz ürünün teslimat adresinde değişiklik yapmak istiyorsanız Hesabım menüsündeki Mevcut Sipariş sayfasını açın. Değiştirmek istediğiniz siparişin üst tarafında bulunan adres alanını tıklayıp bilgileri düzenleyebilirsiniz. Eğer siparişiniz onaylandıysa mağaza ürünü kargoya vermiş olabileceği için adres değişikliği yapılamaz.