Hesabım
Şifremi Unuttum
Kapat

GARANTİ ŞARTLARI


Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 (İKİ) yıl boyunca devam eder. Ürünün garanti süreci içerisinde, malzeme ve işçilik hatalarından kaynaklanan arızalar durumunda, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeksizin tamiri tarafımızca gerçekleştirilecektir.

Ürünün iç iskelet sistemi, kolçaklar, mekanizmalar, amortisör, metal ayak ve tekerlekleri üretim ve işçilik hatalarına karşı firmamızın garantisi kapsamındadır. Ürünün garanti süresi içinde arızalanması durumunda tamir süreci, geçen süre garanti süresine eklenir. Ürünün tamir süresi en fazla 30 iş gününü aşmayacaktır. Bu süre, ürüne ilişkin arızanın servis istasyonuna iletilmesi durumunda başlar. Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde ise ürünün satıcı bayii veya üretici firmaya bildirim tarihinden itibaren başlar.

Garanti'ye Başvurmak İçin Tıklayınız.


Aşağıdaki Hususlar Garanti Kapsamına Dahil Değildir:


1.    Ürün, garanti süresi içinde değilse veya kullanım kılavuzunda belirtilen şekilde kullanılmamışsa.
2.    Ürünün hasar görmesi, kaza, kötüye kullanım, doğal afetler veya dış etkenler nedeniyle oluşan arızalar.
3.    Normal aşınma ve yıpranma, estetik kusurlar veya ufak çizikler gibi kozmetik sorunlar.
4.    Ürünün taşıma sırasında meydana gelen hasarlar veya nakliye sırasında oluşan arızalar.
5.    Ürünün ticari amaçlarla kullanılması veya kiralanması durumunda meydana gelen arızalar.
6.    Yanlış depolama ve ortam koşullarından kaynaklanan hasarlar ve arızalar.
7.    Deterjan veya alkol içeren temizleyiciler, çamaşır suyu gibi kimyasal maddelerin kullanımı.
8.    Vidaların kurulum sırasında tamamen sıkılmaması ve bu nedenle oluşabilecek sorunlar.
9.    Ürünün kullanım talimatlarına aykırı yanlış ve kötü kullanım.
10.    Aşırı sıcak veya soğuk çevre koşullarına maruz bırakılması, çürüme, oksitlenme, izinsiz tadilatlar, kazalar, bozulma, yetkisiz montaj veya kaynaklanan arızalar.
11.    Suni derinin doğal özelliklerine bağlı olarak zamanla oluşabilen esneme ve potluklar.
12.    Kullanım ve temizlik kılavuzunda belirtilen talimatlara uyulmaması sonucu oluşan arızalar.
13.    Ürünün deri veya kumaş yüzeyine temas eden kesici veya delici unsurlardan kaynaklanan sorunlar.
14.    Ürünün kolçaklarına fazla baskı uygulanması sonucu oluşabilecek kırılmalar ve iç mekanizma kaynaklı sallantılar.
15.    Lojistik nedenlerle oluşan ürün hasarları için 3 gün içinde bildirim yapılmaması durumunda bedelsiz değişim imkanının geçerli olmaması.


Bu hususlar garanti kapsamı dışındadır ve ürünün garanti hükümlerine tabi olmaz.

 


BAKIM KILAVUZU


Bu temizlik ve bakım kılavuzu, deri ürünlerin sağlıklı kullanımını ve bakımını anlatmaktadır.


1.    Genel temizlik için nemli bez kullanabilir veya xDrive’ın Deri & Kumaş Koltuk Temizlik ve Bakım Setini tercih edebilirsiniz. Kimyasal içeren temizleyicilerden kaçının.
2.    Toz ve kir temizliği için önce süpürün ve ardından nemli bir bezle silin. Ürünü kurulayarak nemli bırakmayın.
3.    Ürünü direkt güneş ışığına maruz bırakmayın ve ısıtıcı cihazlarla kurutmamaya özen gösterin.
4.    Lekeleri hızlıca temizlemek için emici bir bez veya kağıt havlu kullanın.
5.    El teri, suni derinin esnekliğini etkileyebilir, bu nedenle yoğun kullanılan ürünler için günlük temizlik önerilir.
6.    Kolonya, parfüm gibi maddeleri hızlıca silin, aksi halde lekelere neden olabilir.
7.    Metal parçaları nemli bezle silin ve kurulayın, su temasından sonra mutlaka kurutun.
8.    Metal boyalı parçaları tiner veya solvent gibi maddelerle temizlemeyin.
9.    Koltukları ayda bir temizleyin, mümkünse haftalık bakım yapın.
10.    Üründe bulunan vidaları aylık kontrol edin, gevşeyen vidaları sıkın.
11.    Üründe herhangibir ses, gıcırdama olmaması için xDrive Temizlik ve Bakım Setindeki yağ ile mekanizma kısımlarını aylık yağlayın.


Sağlıklı kullanım ve bakım, deri ürünlerin ömrünü uzatmanıza yardımcı olacaktır.

Ürün İade Koşulları


Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün İadesi için teslimat tarihinden itibaren en geç 3 gün içerisinde sayfamızdaki iletişim numarasından, mailimizden yada whatsapp destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir.

Bu bilgileri takiben tarafınıza iade kodu verilecektir. Kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız ürün, isteğinize göre iade yada kusurlu ise kusurlu kısım yenisi ile değiştirilecektir. 

Sipariş edilen ürün kusurlu ise ve kusur müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 3 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılamaz.

Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. 

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.