-
Sıkça Sorulan Sorular
Hangi E-Ticaret Mağazalarından Ürünlerinizi Satın Alabiliriz?
TRENDYOL - HEPSİBURADA - N11 - GİTTİGİDİYOR - AMAZON - EPTTAVM - GAMER-MARKET - GAMEMAR E-Tİcaret Siteleri Bizim Resmi Satıcımızdır
Ürünleri Deneyerek Satın Alabileceğimiz Fiziki Mağazalarınız Var Mı?
Evet Vardır, İstanbul Bahçeşehir Satış ve Deneyim Merkezi // İzmir Karabağlar Satış ve Deneyim Merkezi // Muğla Marmaris Satış ve Deneyim Merkezi, Mağazalarımızı Ziyaret Edebilirsiniz
Ürünü Sipariş Vermek İstiyorum Ama Sistem Hata Veriyor Neden?
Ürünlerimizi Sepete Ekleyip Sepette Hata Alıyorsanız Ürünün Stokları Tükenmiş Demektir.
Stokları Tükenen Ürün Tekrar Ne Zaman Stoklara Girerek Satışa Açılır?
Stokları Tükenen Tüm Ürünler Üretim Planlamasına Alınarak Ortalama 7 ile 10 İş Gününde Tekrar Üretilerek Stoklara Girmektedir
Ürünü Sipariş Verdim Ne Zaman Kargolanır?
Ürünlerimiz Sipariş Yoğunluğuna Göre 7 İş Günü İçinde Kargo’ya Teslim Edilmektedir.
Ürünü Sipariş Verdim Hangi Kargo İle Gönderilecek?
Ürünlerimiz İller Arası Hizmet Veren Ve Ambar Diye Tabir Edilen Kargo & Nakliyat Acentaları İle Gönderilmektedir.
Kargo Ücreti Ödeyecekmiyim?
xDrive’dan Sipariş Verdiğiniz Tüm Ürünlerimiz Ücretsiz Kargo İle Gönderilmektedir.
Ürünleriniz Kaç Yıl Garantilidir Ve XDrive'ın Garanti Politikası Nedir?
xDrive Oyuncu Koltuklarında (Derinin Veya Kumaşın Doğal Aşınması Hariç) 2 Yıllık Bir Garanti Sunmaktadır.
- İç Metal Yapı Çerçevesi 2 Yıl Üretim Hatalarına Karşı Garanti Kapsamındadır
- Kolçaklar 2 Yıl Üretim Hatalarına Karşı Garanti Kapsamındadır (Hareketli Kolçakların Sallanmaları Garanti Kapsamına Girmemektedir)
- Mekanizma Sistemi 2 Yıl Üretim Hatalarına Karşı Garanti Kapsamındadır (Ürün Mekanizmalarında Herhangi Bir Ses Oluşmaması İçin En Az 2 Ayda Bir Yağlama Spreyi İle Mekanizmanızın Bakımını Yapmalısınız)
- Amortisör 2 Yıl Üretim Hatalarına Karşı Garanti Kapsamındadır
- Metal Ayaklar 2 Yıl Üretim Hatalarına Karşı Garanti Kapsamındadır
Ürünümde Arıza Olduğunuz Düşünüyorum Ne Yapmam Gerekir?
Yaşamış Olduğunuz Sorunu Anlatan Bir Video Çekip Bize Ad-Soyad, Adres, Tel ve Sipariş Verdiğiniz E-Ticaret Sitesini teknikdestek@xdrive.com.tr Mail Atarak Paylaşırsanız, Teknik Ekibimiz Çalışma Günleri ve Saatleri İçinde İncelenip Size Dönüş Sağlayacaklardır.
Xdrive.Com.Tr'den Farkında Olmadan Yanlış Koltuğu Sipariş Ettim, Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?
Siparişinizin Ödemesini 1 İş Gününde Yapmamanız Durumunda Siparişiniz Otomatik İptal Edilmektedir.
Xdrive.Com.Tr'den Sipariş Ettiğim Koltuk Geldi, Ancak İade Etmek İstiyorum Nasıl İade Edebilirim ?
14 Günlük Yasal İade Hakkınız Bulunmaktadır, İade Edilecek Ürünler Kesinlikle Kullanılmamalı! Kurulumu Yapılmamalı! Orjinal Kutu ve Ambalajı İle Aynı Paketleme Şekli İle Paketlenmeli Ardından info@xdrive.com.tr'ye Sipariş Numaranızı Yazarak Siparişinizi İade Etmek İstediğinizi Belirten Mail Göndermelisiniz.
E-Ticaret Sitesinden Verdiğim Siparişi Nasıl İptal Yada İade Edebilirim?
E-Ticaret Sitesinden Verdiğiniz Siparişlerin İptali Yada İadesi İçin E-Ticaret Sitesi İle Görüşme Sağlayabilirsiniz, Bizler E-Ticaret Sitelerinin Sistemine Müdahale Edemiyoruz.
Bel Ve Boyun Yastıkları Koltuk İle Birlikte Veriliyor Mu?
Evet Ürünlerimiz Fotoğraflarında Görüldüğü Şekilde Gönderilmektedir. Dahili Bel Desteği Olan Modellerimiz (Göktürk - Anka - Bora - Tufan - Korhan) Hariç, 15'Li - Sancak - 1453 - Fırtına - Akıncı - Atak - Kasırga - Altay Serilerinde Koltuk İle Birlikte Gönderilmektedir. 1453 Modelimizde Dahili Boyun Yastığı Bulunmaktadır.
Oyuncu Koltuğum İçin Nasıl Ek Yedek Parça Satın Alabilirim?
Evet Satın Alabilirsiniz, Ürünler Kısmından Ulaşabilirsiniz.
Web Sitenizde Listelenmeyen Renkte Bir Koltuk Satın Alabilir Miyim?
Şu anda xDrive Her Modelin Belirtilen Renginde Üretim Yapmaktadır, Özel Üretim Yapılamamaktadır.
İstediğim Oyuncu Koltuğu Stokta Değil, Stokta Ne Zaman Geri Geleceğini Nasıl Öğrenebilirim?
Üretim Tesisimizi arayarak yada info@xdrive.com.tr adresine bir e-posta göndererek bilgi alabilirsiniz.
Hangi Oyuncu Koltuğunun Benim İçin Uygun Olacağına Nasıl Karar Vereceğim?
Ürünlerimizin Görsel Açıklamarında Boy ve Kilo Rehberimiz Yer Almaktadır, İnceleyebilirsiniz.
Sponsorluk İçin Nasıl Başvuru Yapabilirim
Sponsorluk Başvurularınız İçin xDrive Türkiye Sponsorluk Talep Formu (google.com) Adresinden Form Doldurabilirsiniz
XDrive Sponsor Olacağı Kişilerde Ne Arar
Her Zaman, Her Her Başvuruyu Ayrı Ayrı Bakmayı, Kişiye Göre İncelemeyi Amaçlıyoruz.
Siparişimi Iptal Ettim Geri Ödememi Nezaman Ve Nasıl Geri Alabilirim
İade Ürün Tarafımıza Ulaştığında İncelemeye Alınır Onay Süreci Sonraki ilk Cuma Ödemeniz Gerçekleşir.
Kategoriler
-
Oyuncu Koltukları
- xDrive Toryum Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive 15'Lİ Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Sancak Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive 1453 Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Göktürk Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Akıncı Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Bora Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Fırtına Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Akdeniz Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Atak Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Tufan Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Kasırga Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Korhan Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Karatay Oyuncu Koltuğu Serisi
- xDrive Altay Oyuncu Koltuğu Serisi
- Tümünü Gör »
- Hi-Tech Ürünler
- Oyuncu Masaları
- Yarış Simülatörleri
- Oyun İstasyonları
- Yedek Parçalar
Müşteri Hizmetleri :
(0212) 651 19 15
Teslimat Ülkesi